قلم اهل بیت (علیهم‌السلام)

«بِسمْ رَبِ الْنُور» قلم اهل بیت ارائه دهنده تصاویر مذهبی،صوت،فیلم،پوستر و ...

قلم اهل بیت (علیهم‌السلام)

«بِسمْ رَبِ الْنُور» قلم اهل بیت ارائه دهنده تصاویر مذهبی،صوت،فیلم،پوستر و ...

قلم اهل بیت (علیهم‌السلام)

«بِسمْ رَبِ الْنُور»
وبلاگ قلم اهل بیت به نیابت از سید شهیدان اهل قلم سید مرتضی آوینی تأسیس شده و در صدد اهداف قرآنی و تمدن نوین اسلامی و شناخت بهتر شهداء بزرگ تاریخ ایران و اسلام فعالیت دارد

آخرین نظرات
نویسندگان

وصیت نامه شهید محمد ابراهیم همت

دوشنبه, ۲۶ فروردين ۱۳۹۸، ۱۰:۰۶ ب.ظ

بسم اللّٰه رب الشهدا و الصدیقین

مادر جان، جامعه ما انقلاب کرده و چندین سال طول می کشد تا بتواند کم کم صفات و اخلاق طاغوت را از مغز انسانها بیرون ببرد ولی روشنفکران ما به این انقلاب بسیار لطمه زدند زیرا نه آن را می شناختند و نه باریش زحمت و رنجی متحمل شده اند از هر طرف به این نو نهال آزاده ضربه زدند ولی خداوند، مقتدر است اگر هدایت نشدند مسلما مجازات خواهند شد .

 

پدر و مادر ؛ من زندگی را دوست دارم ولی نه آنقدر که آلوده اش شوم و خویشتن را گم و فراموش کنم علی وار زیستن و علی وار شهید شدن, حسین وار زیستن و حسین وار شهید شدن را دوست می دارم شهادت در قاموس اسلام کاری‌ترین ضربات را بر پیکر ظلم، جور،شرک و الحاد می‌زند و خواهد زد.

ببین ما به چه روزی افتاده ایم و استعمار چقدر جامعه ما را به لجنزار کشیده است ولی چاره ای نیست اینها سد راه انقلاب اسلامیند ؛ پس سد راه اسلام باید برداشته شودند تا راه تکامل طی شود مادر جان به خدا قسم اگر گریه کنی و به خاطر من گریه کنی اصلا از تو راضی نخواهم بود. زینب وار زندگی کن و مرا نیز به خدا بسپار ( اللهم ارزقنی توفیق الشهادة فی سبیلک) .

و السلام؛

محمد ابراهیم همت

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۱/۲۶
HIDDEN

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی